Зүүн гар тийш эргэхийг хориглосон шийдвэрт иргэд бухимдангуй байна
2017/08/17
Энэ сарын 15наас эхлэн Зүүн дөрвөн замаас Баруун дөрвөн зам хүртэлх замын хөдөлгөөнийг зөвхөн чигээрээ буюу баруун гар тийш эргэдэг болгож, зүүн гар тийш эргэх эргэлтийн хөдөлгөөнийг хязгаарласан билээ.
Хэдийгээр энэ шийдвэр хэрэгжээд долоо ч хоноогүй байгаа. Харин үүнд иргэд, жолооч нар тийм ч таатай бус байгаа юм. Нийслэлийн Засаг даргын орлогч П.Баярхүү, “Өнгөрсөн оны аравдугаар сараас эхлэн олон судалгаа, шинжилгээ хийсний үндсэн дээр Улаанбаатар хотын Энхтайваны өргөн чөлөөн дэх түгжрэлийг сааруулах зорилгоор зүүн дөрвөн замаас баруун дөрвөн зам хүртэлх долоон уулзварын зүүн гар тийш эргэх хөдөлгөөнийг хязгаарлаж байгаа юм. Зөвхөн чигээрээ болон баруун гар тийш эргэж болно. Зүүн гар тийш эргэх хөдөлгөөнийг үйлдэхдээ жолооч нар тойрог хэлбэр буюу блокын эргэлтэд шилжих шаардлагатай. Жолооч нар тойрог хэлбэрээр хөдөлгөөн хийхэд 600-800 метрийн тойрог хөдөлгөөн хийнэ. Хөдөлгөөний энэхүү хязгаарлалтыг дэлхийн ихэнх хотод баримталдаг. Бид Азийн хөгжлийн банктай хамтарч төв замын “BRT” хурдан автобусны үйлчилгээг Улаанбаатар хотод нэвтрүүлнэ. Нийтийн тээврийн хөдөлгөөн энэ чиглэлд явах учраас бид хөдөлгөөний хязгаарлалтыг хийж эхэлж байна” гэж мэдэгдэж байсан.
Судалгаа шинжилгээнд тулгуурлан ийм шийдвэр гаргасан гэж байгаа ч жолооч нар тэдний энэ шинжилгээг эрс шүүмжилж, төв замаа бодсон, туслах замуудад хөдөлгөөний ачаалалыг нэмэгдүүллээ гэж ярих болжээ.
Төв зам дагуух долоон уулзвар, Бөмбөгөрийн уулзварыг зүүн гар тийш эргэхийг хориглосноор уулзваруудын нэвтрүүлэх чадвар 20 хувиар дээшилж, гол замын хөдөлгөөн 400-500 автомашинаар буурна. Мөн Уулзварт тээврийн хэрэгслийн хүлээлтийн хугацаа 30 секундээр буурч, тээврийн хэрэгслийн дундаж хурд одоо байгаагаас 30 хувиар дээшилнэ. Өөрөөр хэлбэл, хотын түгжрэл 40 хувиар буурна гэж хотын удирдлагуудын хийсэн мэдэгдэл үнэндээ биелэлээ олохгүй байгаа бололтой.
Хичээлийн шинэ жил эхлэхэд хөдөлгөөний ачаалал улам л нэмэгдэнэ. Гэтэл хотын удирдлагуудын шинэ шийдвэр нь жирийн өдрийн түгжрэлийг эрс нэмж байгаагаас гадна орой хөдөлгөөн сийрэг үеийн түгжрэлийг ч нэмлээ гэж бухимдах болжээ.
irgen · 2017/08/18
zuun talaas tuv shuudangaar zuun gar tiish ergedeg gants uulzvarin zuun tiish ergedeg gerel ni mash udaan huleelgej baina
zochin · 2017/08/17
durmeeree yavj chadaxgui baij, jolooch nar dandaa gerel doxio zurchuud uursduu zoxiomol tugjrel uusgeed baina lee
kkkk · 2017/08/17
shiidvereee butsaaaa tugjrel ulam nemegdej bn
Зочин · 2017/08/17
За туршаад үз дэ.
sadsadasd · 2017/08/17
sadasdasdsad
ner · 2017/08/17
setgegdel bichlee saikhan bna
Зочин · 2017/08/17
Болохгүй л байна. Замын ачаалал улам ихэссэн байна.
зочин · 2017/08/17
төв замын хөдөлгөөн хурдан болсон байна билээ шинэ юманд дасталаа дандаа эсрэг байдагдаа ямарч байсан сар туршаад үз тэгээд сайжруулах зүйл байхыг үгүйсгэхгүй
ferrari · 2017/08/17
xaxa gutsaarai odoo neeh zuw zvil hiitsen yum shig PR dah gej bna uu xaraal idsen tuslah zamd tvgjired yawjina 1 gerlen dohiogor 100m yawah 3 gerlen dohiogor 100 m yawah xaxa ene odoo tvgjrel saaruulalt uu iim saruulalt mongold l bdag bh TER ZAMIIN TSAGDAAGIIN ENE HUDULGUUNII URSGALIIG XIISEN HELTESIIHNIIG AJILAAS NI XALAACH YUCH XIDIN AMIDRALTAI YUM HIIGEECH ARSCHLOCHUUDAA
Зочин · 2017/08/17
mergeshisen bolovson huchin bhgui gai gadnii hujiltui ornuudtai uursdiiguu zuirleh ch gej butku novshnuud shuu
Зочин · 2017/08/17
Дандаа л болохгүй талаас нь шүүмжлэх юм .Жолооч хараа та өөр нэг санаачлага хэлээч .
Төв шуудангаар зүүн эргэхгүй болох л юм,бусдыг хуучнаар болгоё · 2017/08/17
зочин
Зочин · 2017/08/17
Эд нар яг судалгаа хийгээч. Хийсэн гэж ичихгүй худлаа ярих юм. Нийслэлийн ЗЦГ-ын дарга гэх нэг эргүү юм Баярхүүгийн өмнө хийсэн ажилтай болж харагдах гээд, түүнийг ЗЦГ-ын мэргэжилтэн Очирбат гэдэг мэдлэггүй нөхөр л иймэрхүү юм хийж байгаа байх даа.
Замын инженер · 2017/08/17
Зүүн эргэдэггүй нөхцөлд баруун эргээд буцаж гол замынхаа дээгүүр доогуур нь өөрөөр хэлбэл өөр төвшингөөр огтлолцдог уулзварын зохион байгуулалт байдаг. Үүнийг ойлгохгүй зам байхгүй байж хориглодог малнууд юм даа...